تابلو ال ای دی تبلیغاتی :

تابلوی LED  در حقیقت یک نمایشگر دیجیتال است که برای تبلیغات بیشترین کاربرد را دارد. این نوع تابلو ها طراحی شدند تا جایگزین تابلوهای فلورسنت متعارف و نئونی شوند. این تابلوها بهترین گزینه ی نورپردازی در محیط های داخلی هستند. امروزه استفاده از فناوری LED گسترش یافته است اما تابلو های LED نوعی فناوری جدید برای تبلیغات هستند و به خاطر ظاهر پر زرق و برق و داشتن طراحی و ویژگی های خلاقانه در حال گسترش هستند. تابلو های LED را می توان به دو دسته ی کلی ثابت و روان تقسیم کرد. در تابلو های ثابت نوشته ها قابلیت حرکت ندارند و تصویر ثابت است اما در تابلو های روان همان گونه که از نام آن ها پیداست، تبلیغات و نوشته ها قابلیت حرکت دارند.

 

 

 

تابو ال ای دی سه بعدی :

نمایشگرهای LED سه بعدی آینده صنعت تبلیغات در جهان هستند بطوری که آنها مظهر ارتباطات بصری قوی شناخته شده اند و از نظر بصری برای تمامی افراد بسیار جذاب هستند. آنها همچنین بهتر از راه های تبلیغات قبلی مانند تبلیغات بیلبورد، پوستر، حتی تابلو روان و تلویزیون شهری و غیره هستند و بیشترین بازده تبلیغاتی را به همراه دارند. یکی از بهترین ایده ها برای ایجاد یک نمایشگر LED سه بعدی بی نظیر، ترکیب هنر با تکنولوژی است. با استفاده از توانایی های خلاقانه سه بعدی می توانید یک شاهکار هنری بر روی ساختمان ها یا مراکز تجاری ایجاد کنید که افراد زیادی به خصوص گردشگران را به سمت خود جذب کنید. ترکیبی عالی از هنر و فناوری سه بعدی می تواند مکان هایی که به نمایشگر سه بعدی تجهیز شده اند را به یک نقطه گردشگری نیز تبدیل کند.

 

شرکت تبلیغاتی فرا تصویر هنر برای اولین بار در ایران ، به زودی خدمات خلاقانه تبلیغات تابلو های ال ای دی سه بعدی را به مشتریان گرامی ارائه میدهد.